Renkomäen koulun vanhempainyhdistys on toiminut jo yli 30-vuoden ajan koulun ja sen oppilaiden hyväksi.

Toiminta on ollut avointa matalan kynnyksen toimintaa, johon kaikki vanhemmat ja perheet ovat olleet lämpimästi tervetulleita. Toivottavasti toiminta jatkuu pitkälle tulevaisuuteen.

Tapahtumat

Vanhempainyhdistys on perinteisesti järjestänyt monia tapahtumia pitkin lukuvuotta. Syksyisin Yöjuoksu-tapahtumassa on yhdessä perheinä on kierretty peltolenkki kynttilöiden valossa, ja nautittu päälle kuumaa mehua ja kioskeista löytyviä herkkuja. Kevätlukukaudella tapahtumia on järjestetty vaihtelevasti talviriehana lumipuuhien parissa tai jo lähempänä lämmintä loppukevätttä esimerkiksi jalkapallo-ottelun merkeissä. Ota yhdistyksen Facebook-sivu seurantaan niin pysyt ajantasalla tulevista tapahtumista!

Tilaamalla edullisen tai jopa ilmaisen tuotteen / palvelun, kuten kuukauden mittaisen äänikirjakokeilun varainhankkija.fi/kampanja/revy -sivuston kautta, voit olla mukana tukemassa Renkomäen koulun vanhempainyhdistyksen varainhankintaa.

Tuotot käytetään oppilaiden stipendeihin, tapahtumiin, luokkaretkiin ja välituntivälineisiin.

Jäseneksi liittyminen

Vanhemmat eivät yhdistyslain mukaan kuulu automaattisesti vanhempainyhdistykseen vaan jäsenyyttä tulee erikseen hakea. Ladattava jäsenhakemuslomake ja yhdistyksen tietosuojaseloste löytyvät alempana olevista liitteistä.  Täytetyn lomakkeen voi palauttaa koululle tai lähettää sähköpostina yhdistyksen puheenjohtajalle puheenjohtaja.revy@gmail.com

Voit myös täyttää jäsenhakemuksesi suoraan alta liittyvälle lomakkeelle.

Tervetuloa jäseneksi!